maç

artık sitemizde maç yayınlanmayacak.

2 Eylül 2013 Pazartesi

Ne yazayım buraya?

Ne yazayım buraya?
Ne yazayım buraya diyorum ama, yazacak birşey bulamıyorum dostlar?, blog bana eskisi kadar pek tatlı gelmiyor nedense, artık kişisel yazmadığımdan / yazamadığımdan dolayımıdır bilemem be canlarım, şimdi buraya biraz
günlük yaptığım hareketlerden bahsetmek istiyorum.
Neler yapıyorum gün içerisinde?
Herkesin yaptığını yapıyorum, sabah kalkıyorum gerçi sabah denmez şuna öğlen diyelim saat 1 2 gibi kalkıyorum (ee mağlum gece geç yattığımızdan dolayı bırakında kalkalım anasını satayım) direk tuvalete uçuyorum kakamı ediyorum çişimi yapıyorum, elimi yüzümü yıkıyorum şöyle ufaktan evin içerisinde dolanıyorum n' var n' yok diye, neyse benim 2 tane yavrularım vardır babacıkla , anacık. Muhabbet kuşlarım yani, çok severim kendilerini çok iyi bir dostlardır, sıkıldığım zamanlar çıkartırım sohbet ederim, doğru düzgün isim koyamadım kendilerine hep babacık anacık diye seslendiğim için, yavruyken alıp büyüttüğüm için, babacık dediğim zaman gelirler hemen omzuma hemen dudağıma bir öpücük kondururlar o kadar akıllıdırlar, herneyse sonra ufak birşeyler atıştırıyorum, sütümü içiyorum , eee mağlum spor ile ilgileniyorum diyet yapıyoruz önemlidir sağlıklı beslenmek. Bu arada sabahları ne yediğimi merak edenler için ; Arada 10 adet zeytin, lor peyniri, 5 yumurta (sadece beyazı), 1 adet salatalık - domates, 2 dilim kepekli ekmek, ve yanına bol köpüklü ayran veya süt, veya bunları yemiyorum şunu yiyorum; Eti litalif yulaf ezmesi (süt ve bal ile), herneyse ondan sonra alıyorum laptopumu açıyorum net alemini ne var ne yok diye geziniyorum, tabi bilgisayarı açar açmaz yaptığım ilk iş; blogumu kontrol etmek, istatisklere bakmak, ardından forumlara girip mesaj varmı yokmu diye bakmak, sonra feyssbuğaa girip sevdiceğim mesaj atmışmı atmamışmı bakıyorum, ee bundan önce tabi ilk telefonumu kontrol ediyorum esemes (sms) varmı ? yokmu ? diye. Neyse efendim takılıyorum, geziyorum tozuyorum, ne yapsam diye
Cigara içen adamcağız, allah bilir ne derdi var :(
düşünüyorum. Evde sap gibi oturmaktan küflendik, ee işede giremedim, tatilde yapamıyorum paracık yok yani, bize tatil haram aga her sene böyle, 9.sınıfı oku güzel bir tatil yap, neyse okuduk 10.sınıfa geçtik, tatil yok, 11.sınıfta ; yok, 12.sınıfa geçtik; hala yok. Sonrada niye küfleniyorsun? derler.. eee halimiz yaman, üniversiteyi okuyacakmısın? ; tabi neden olmasın, şu aile ortamından biraz uzak olmak, kızlarla eğlenmek, birazcııııkkta eğitim görmek için okumak isterim güzel bir yer çıkarsa, istediğim, okumak istediğim üniversite Karadeniz üni., herneyse geçelim şimdi okulu mokulu dostlar, akşam oluyor, akşamları ne yaparım? hiç unutmadığım, aksatmadığım şeyi yaparım; Spor, spor benim hayatımın bir parçasıdır, spor yapmazsam kendimi mutlu hissetmem, uzun süredi fitness salonunda vücut geliştirmeye gidiyorum, ileride yarışmalara katılmak adına, herhangi bir takviye almadım, şuan için sadece bir kaç suplement (Spor besini) kullanıyorum, yani L Carnitin kullanıyorum, salonuma gidiyorum üzerimi değişiyorum ısınıp, idmanıma başlıyorum, istediğim vücuda ulaşmak için mecburen çok çalışmak gerekir, başarıya ulaşmanın tek yolu çok çalışmaktır unutmayın.
Herneyse fazla uzatmak istemiyorum.
İleriye dönük hayallerim ;
Özgür olmak istiyorum dostlar, sadece özgür olmak istiyorum.
Sevdiceğimle baş başa kalmak buralardan uzak olmak istiyorum.
Para istiyorum, huzur, mutluluk, aşk istiyorum. Başkada birşey istemiyorum ben.
Gece gece elimden gelen bu, kişisel yazmaya devam edeceğim. Şimdi bu yazının üstüne bir kahve ve marlboro iyi gider be kardeşlerim.
Sağlıcakla kalın, blogumu takip etmeye devam ediniz. Öpüldünüz.
Bu yazı Onur kardeşime gelsin, birazda kişisel yaz diyip başımın etini yiyordu! Al lan postaladım sana yazıyı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder