maç

artık sitemizde maç yayınlanmayacak.

23 Ağustos 2013 Cuma

Tatilde Sona Gelirken

end of summer
Klasik olarak bu tatilde neler yaptığımdan falan bahsetmek istiyorum. Yaz tatilinde sona geliyoruz ve tam olarak bir şey yaptım sayılmaz. Tatil günlerinde sürekli evde yatıp kalktım, bilgisayar başında pinekledim. Ara sıra sahile inip turladıklarım oldu. Pek denize de giremedik bu sene araya Ramazan girdi ve Ağustos ayında yarın gideyim demekten gına geldi ama hala gitmedim. Tembellikten sanırım.

Ayın 27'sinde dershane başlıyor. Üniversiteye hazırlık için bu sene beygir gibi koşturacağız oradan oraya. Hakkımız da hayırlısı olsun. Aslında bu hazırlığı düşündüğüm için evde pinekledim. Evcimen bir insanım yani evimi çok severim. Bu yüzden paso yan geldim yattım. Bu yıl kafamı kaşıyacak vakit bulamayacağım için kendimi dinlendirdim. (Kış uykusu denilebilir ahahaha :D)

2013 yaz tatilinde her zaman olduğu gibi blogum ile haşır neşirdim. Diziler ve filmler izledim. Ara da sıkılıp GTA IV de iki adam öldürdüm ehehe psikopat çıktım ya la. :D

Diziler izledim diye belirttim. Teen Wolf nasıl bir sezon arası yaptı öyle ya. Sezon arasını geç bu sezon ki bölümler de hep bir heyecan hep bir "Yeni bölümde ne olacak lan ?" dedirtme vardı. 140 gün mü ne ara verdiler hayırlısı diyelim.

Yeni diziye başladım birde Furkan zıp-pırt paylaştığı için "Watch on Under The Dome" diye bende boş boş takılırken bir bakayım dedim. Böyle sindire sindire izlediğimden 3.bölüme yeni geçtim ::ASD:ASD

Filmleri de yazayım dedim ama inanın hatırlamıyorum ^^ kafam uçtu galiba. Ama PC'den değil genellikle kanalların gece serisinde verdiği hoşuma giden filmlerden izledim. İyi güzeldi yani.

Bu yaz boyunca odamı şenlendiren, kulaklarımın pasını silen PowerFM'e teşekkürlerimi sunuyorum.

Bir müzik ile noktalayalım,



Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder