maç

artık sitemizde maç yayınlanmayacak.

9 Eylül 2013 Pazartesi

Blogger Temalarda Kayma/Dağılma Sorunu Çözümü

Bu sabah her zaman ki gibi Facebook'a girdim. Üye olduğum bir WM grubun da bu sorunu dile getiren arkadaşlara rastladım. Kendi temama baktığımda sadece sidebar ul li kısımların da problem vardı. Sorunu kendimce düzelttim. Ve arkadaşlara da yardımcı olmaya çalıştım. Fakat kendi çözümüm yeterli olmadı ve bazı arkadaşlar hala hata ile karşılaşıyorlardı.


Soratemplates, Facebook sayfasında paylaştığı bu resim ile sorunun tam olarak nasıl çözüleceğini anlatmış.

soratemplates

.section,.widget,.widget-content,.widget ul,.widget li { margin:0; padding:0 }

Yukarıdaki kodu ]]></b:skin> hemen üzerine ekleyebilirsiniz. Kodu eklediğiniz halde sidebar kısmında kayma söz konusu ise .widget ul veya .widget li kısımlarını silebilirsiniz.

Bu sorununun Blogger'ın bundle.css klasörünü güncellemesinden kaynaklandığını düşünüyorum, düşünüyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder